وبسایت رسمـی برنامـه نود - از هفته 27 رقابت های لالیگا، نگرانی رئال مادرید از تکرار ناداوری‌ به سود بارسا تیم رئال مادرید موفق شد درون خانـه با نتیجه 2-1 از سد تیم بتیس عبور کرده و به صدر جدول صعود کند.

به گزارش وب سایت رسمـی برنامـه نود، تیم رئال مادرید موفق شد درون خانـه و با نتیجه 2-1 از سد تیم رئال بتیس عبور کرده و باب 62 امتیـاز درون روزی کـه بارسلونا شکست خورده بود، با یک بازی کمتر و دو امتیـاز بیشتر از این تیم بـه صدر جدول بازگردد.

دقیقه '6: رئال مادرید با پرسینگ و فشار فوق العاده خو درون نیمـه زمـین خود، مالکیت توپ و مـیدان را درون اختیـار داشت؛ روی نفوذ موراتا بـه داخل محوطه و پاس عرضی او بـه تیر دوم، رونالدو از راه رسید و با پای چپ ضربه خوبی نتوانست بـه توپ بزند و این فرصت مناسب با اختلاف از بالای دروازه بـه بیرون رفت.

دقیقه '8: ارسال پاس قطری بلند بـه سمت چپ محوطه بتیس، روی رونالدو فرود آمد و سپس شوت وی با روی پای چپ توسط آدان بـه کرنر فرستاده شد.

دقیقه '12: روی پاس مودریچ بـه ایسکو درون پشت محوطه بتیس، این هافبک اسپانیـایی با شوتی تماشایی توپ را بـه سمت دروازه روانـه کرد کـه با اختلاف بسیـار کم و خطرناک از کنار دروازه بـه بیرون رفت.

دقیقه '20: کاسترو، مـهاجم تیم بتیس پشت محوطه رئال مادرید با ناواس تک بـه تک شد و در حالی کـه توپ از ناواس عبور کرده بود، با برخورد دو بازیکن، مـهاجم بتیس نقش بر زمـین شد و موقعیت از دست رفت اما داور اعتقادی بـه خطا نداشت؛ خطایی کـه مـی توانست بـه اخراج این دروازه بان منجر شود.

دقیقه '25 (0-1)(کیلور ناواس، OG): بتیس دروازه مـیزبان را باز کرد؛ شوت زمـینی سانابریـا از داخل قوس محوطه، درون حالیکه درون دستان این دروازه بان کاستاریکایی قرار داشت، با اشتباهی فاحش و مبتدیـانـه، با دست خود، وارد دروازه خودی کرد که تا حساب کار 1-0 شود.

دقیقه '41 (1-1)(کریستیـانو رونالدو): ستاره پرتغالی رئال مادرید را بـه گل تساوی رساند؛ ارسال مارسلو از سمت چپ با ضربه سر شیرجه ای رونالدو وارد دروازه آدان شد. نگرانی رئال مادرید از تکرار ناداوری‌ به سود بارسا این 19ـمـین گل وی درون رقابت های لالیگا بود.

نیمـه اول با وجود دامنـه زیـاد حملات تیم زیدان، با تساوی 1-1 بـه پایـان رسید که تا یک نیمـه دیگر فرصت به منظور مشخص شدن سرنوشت این بازی باقی بماند.

دقیقه '68: درون حالیکه نیمـه دوم این مسابقه با حملات نصف و نیمـه از سوی هر دو تیم، چندان گرم دنبال نمـی شد و خطر آنچنانی روی دروازه ها پیش نیـامده بود، زیدان دست بـه تعویض زد و لوکاس بـه جای خامس وارد مـیدان شد. نگرانی رئال مادرید از تکرار ناداوری‌ به سود بارسا لحظاتی بعد هم بنزما جای موراتا را گرفت.

دقیقه '72: روی پاس درون عمق مودریچ به منظور رونالدو، ستاره پرتغالی درون موقعیت تک بـه تک قرار گرفت و با ضربه ای چیپ و تماشایی دروازه آدان را باز کرد اما کمک داور درون تصمـیمـی بحث برانگیز آفساید اعلام کرد.

دقیقه '78: لوکاس وازکز از سمت راست فراری را آغاز کرد اما پیچینی با کشیدن پیراهن وی، مانع از ایجاد یک موقعیت طلایی شد که تا آقای لاهوز با نشان کارت زرد دوم، وی را از بازی اخراج کند.

دقیقه '81 (2-1)(سرخیو راموس): باز هم همکاری راموس و کروس بـه گل منجر شد! کرنر ارسالی هافبک آلمانی باز هم با ضربه سر کاپیتان پیش تاخته مادریدی ها بـه گل تبدیل شد و باز هم یک گل پیروزی بخش بود.

دقیقه '2+90: ارسال بازیکنان بتیس از سمت چپ و ضربه سر آلگریـا با فوق واکنش فوق العاده ناواس برگشت داده شد که تا اشتباه خود روی گل خورده درون نیمـه اول را جبران کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

 

1771

: نگرانی رئال مادرید از تکرار ناداوری‌ به سود بارسا




[رئال مادرید 2 - 1 رئال بتیس؛ بازگشت بـه صدر جدول با سناریوی ... نگرانی رئال مادرید از تکرار ناداوری‌ به سود بارسا]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 18 Jun 2018 20:07:00 +0000