وبسایت رسمـی برنامـه نود - صیـادمنش درون حالی بـه استقلال پیوست کـه مدیربرنامـه‌های علیپور از مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این بازیکن خبر داده بود. 

به گزارش وب‌سایت نود،استقلال درون فصل نقل وانتقالات از پرسپولیس پیشی گرفت و با خرید اللهیـار صیـاد منش اولین صید نقل و انتقالاتی را زودتر از رقیب انجام داد. مهدی قائدی استقلالی هست یا پرسپولیسی اگرچه هنوز روند نقل و انتقالات مدعیـان قهرمانی فصل آینده جدی نشده هست اما بـه نظر مـی‌رسد کـه یک روال مانند دو سال گذشته وجود دارد. مهدی قائدی استقلالی هست یا پرسپولیسی از زمان حضور منصوریـان درون استقلال این فرضیـه مطرح شد کـه هر بازیکنی کـه برانکو روی آن دست بگذارد، مهدی قائدی استقلالی هست یا پرسپولیسی استقلالی‌ها بـه سراغ آن مـی‌روند. ادعایی کـه هواداران و مسئولان باشگاه به منظور اثبات آن نمونـه های زیـادی داشتند. حالا و با حضور شفر شاید دیگر خیلی نتوان این بحث را مطرح کرد. با این حال خرید صیـادمنش بار دیگر مـی‌تواند این بحث را مطرح کند، بازیکنی کـه پرسپولیسی‌ها به منظور خرید آن ابراز تمایل د و سر از تیم آبی‌ها درآورد.

چند روز گذشته صمـیمـی، مدیربرنامـه‌های علیپور درون مصاحبه‌ای درون مورد بازیکنان مورد نظر باشگاه پرسپولیس گفته بود: مهدی قائدی استقلالی هست یا پرسپولیسی «تا جایی کـه اطلاع دارم باشگاه پرسپولیس بـه دنبال الهیـار صیـادمنش بازیکن تیم سایپا است، این بازیکن قراردادش با سایپا فسخ کرده و مذاکرات خوبی با باشگاه پرسپولیس داشته است. اگر توافقات کلی با صیـاد منش صورت بگیرد او با پرسپولیسی ها قرارداد داخلی مـی بندد و به مدت نیم فصل فقط تمرین مـی کند که تا بعد از محرومـیت نقل و انتقالاتی با سرخپوشان پایتخت قرارداد ببندد.» تنـها چند روز بعد از این صحبت‌ها خبر قرارداد صیـادمنش با استقلال منتشر شد.

اگرچه درون فصل نقل وانتقالات، این اتفاقی کاملا طبیعی هست که برخی از ستاره‌ها و پدیده ها و آن‌هایی کـه در فصل گذشته نامـی به منظور خود دست و پا کرده‌اند مشتریـان زیـادی را خواهان خود ببیینند  اما آن چیزی کـه باعث بوجود آمدن این فرضیـه شده هست نامـی و ستاره نبودن بعضی از بازیکنان مورد ادعاست.

فرشید باقری: بازیکنی کـه در لیست برانکو بود و حتی با قیمتی خیلی پایین‌تر با پرسپولیس توافق کرده بود اما منصوریـان او را مبلغی چند برابر بـه استقلال برد و همـین مساله حاشیـه‌های زیـادی را بـه دنبال داشت.

کنعانی‌زادگان: بازیکن پرسپولیس کـه برای سربازی راهی ملوان شده بود و با توجه بـه نیـاز باشگاه و مذاکره با او قرار بود بـه این تیم برگردد اما رقم پیشنـهادی پرسپولیسی‌ها او را راضی نکرد و سر از باشگاه استقلال درآورد.

کاوه رضایی: بعد از جدایی طارمـی، برانکو قصد داشت از زوج کاوه و امـیری درون خط حمله تیمش استفاده کند و مذاکرات طولانی هم با این بازیکن انجام شد اما درون نـهایت این مذاکرات بـه بن‌بست رسید. فردای همان روزی کـه قرار بود کاوه با پرسپولیس قرارداد ببندند، استقلالی‌ها او را آبی‌پوش د.

آرش افشین: عجیب ترین بازیکن این لیست آرش افشین است. بازیکنی کـه بدلیل مصدومـیت مدت‌ها دور از فوتبال بود. باشگاه پرسپولیس کـه بعد از جدایی طارمـی نتوانسته بود مـهاجمـی جذب کند مجبور بود کـه از مـیان گزینـه‌های باقی‌مانده یک مـهاجم انتخاب کند و نام آرش افشین مطرح شد. منصوریـان اما باز هم زودتر وارد عمل شده و او را درون حالی کـه مـهاجمان زیـادی جذب کرده بود بـه استقلال برد.

مـهدی قائدی: بازیکن جوان تیم ایرانجوان بوشـهر به منظور اولین بار نامش درون رسانـه‌ها به منظور مذاکره با پرسپولیس مطرح شد. این بازیکن زمانی کـه همراه تیم ملی جوانان درون کره جنوبی بود باشگاه پرسپولیس با ایران‌جوان به منظور جذب او مذاکراتش را آغاز کرد اما بعد از بازگشت او همـه چیز روند معکوسی بـه خود گرفت و پدیده نوجوان سر از استقلال درآورد.

اللهیـار صیـادمنش فعلا و تا شروع فصل نقل و انتقالات جدید آخرین بازیکن این لیست است. بازیکنی کـه شرایطی تقریبا مشابه قائدی دارد و البته یک تفاوت با بقیـه بازیکنان این لیست. او تنـها بازیکنی هست که توسط منصوریـان جذب نشده و در زمان شفر با استقلال قرارداد امضا کرده است.

30388




[90tv.ir | وبسایت رسمـی برنامـه ۹۰ - پنج گزینـه پرسپولیس کـه ... مهدی قائدی استقلالی هست یا پرسپولیسی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 24 Jun 2018 11:46:00 +0000